Esempi di guasti è prutezzione di u compressore

Sicondu statistiche, in a prima mità di un annu, l'utilizatori si lamentavanu di un totale di 6 compressori.U feedback di l'utilizatori hà dettu chì u rumore hè unu, alta corrente cinque.I mutivi specifichi sò i seguenti: Una unità per via di l'acqua entra in u compressore, Cinque unità per lubricazione insufficiente.

Lubrication Pauvre causatu danni compressori cuntatu 83%, avemu trovu fora dui di i situazioni à dà vi lista.

U feedback di l'utilizatori hà dettu chì u compressore ùn pò micca inizià, è u currente hè altu.

Prucessu d'ispezione:

  • A prova di prestazione elettrica, truvò chì tutti in a gamma normale, ghjudicheghja u rendimentu elettricu qualificatu.L'articuli di teste di rendiment elettricu sò: rispettivamente testà a resistenza elettrica, a corrente di fuga, a resistenza d'insulazione, a forza elettrica, u valore di resistenza di terra di trè elementi di u mutore.
  • Fighjate u culore di l'oliu di compressore è truvate a contaminazione d'oliu;
  • Pruva di corsa, incapace di curriri;
  • Smontaggio di u compressore, cum'è mostra in a figura sottu:

1

I vortici statichi / dinamichi sò normali

2

Cuscinetti di scorrimentu dinamichi, manica di l'arbulu seria usura

3

A parte superiore di u mutore hè normale

Analisi di a causa potenziale:

A prestazione elettrica di u compressore hè stata qualificata à a prova iniziale, ma ùn pudia esse principiatu.A prova di dismantling hà truvatu chì u cuscinettu di scroll mobile era severamente usatu è chjusu, chì indica chì u compressore era in un statu di lubricazione povira prima di fallimentu.Allora a causa potenziale:

Ci hè un liquidu in u compressore à l'iniziu:

Quandu u sistema hè in caduta, ci sò troppu refrigeranti in daretu à u compressore, quandu u compressore si riavvia, u liquidu refrigerante farà una deposizione di evaporazione istantanea in l'oliu è pruduce una grande quantità di schiuma, a schiuma piena è blucca u canali di l'oliu, soprattuttu in cima. manera ùn pò micca furnisce oliu nurmalmente è causanu l'usura.

Cunsigliu di misure preventive:

U sistema hè cunsigliatu per screening.Per esempiu: verificate se l'oliu di ritornu di u sistema hè normale;Verificate l'ammontu di carica di refrigerante di u sistema per evità a sovraccarica;Verificate u funziunamentu di carica di refrigerante di u sistema, a pusizione di carica curretta deve esse scelta trà i dui dispusitivi, etc.

 

U feedback di l'utilizatori hà dettu chì u compressore ùn pò micca inizià.

Prucessu d'ispezione:

  • Test di prestazione elettrica, truvò chì e proprietà elettriche ùn sò micca qualificate.
  • Fighjate u culore di l'oliu di compressore è truvate a contaminazione d'oliu
  • Nisuna prova operativa.
  • Smontaggio di u compressore, cum'è mostra in a figura sottu:

4

Cuscinetti principali, manica cuscinetti principali usura seriamente

5

U mutore era parzialmente brusgiatu è l'oliu congelatu era contaminatu

 

Analisi di a causa potenziale:

U rendiment elettricu di u compressore ùn hè micca qualificatu in a prova iniziale, Nisuna prova di corsa.A prova di disassemblamentu hà trovu una ligera usura di u cuscinettu di scorrimentu in muvimentu, una ligera usura di a manica di l'albero di scorrimentu in muvimentu, una usura severa è l'abbracciu di u cuscinettu principale, una usura severa è l'abbracciu di a manica di u spindle.Allora a causa potenziale hè:

`Ci hè liquidu in u compressore à u principiu:

Quandu u sistema hè in caduta, ci sò troppu refrigeranti in daretu à u compressore, quandu u compressore si riavvia, u liquidu refrigerante farà una deposizione di evaporazione istantanea in l'oliu è pruduce una grande quantità di schiuma, a schiuma piena è blucca u canali di l'oliu, soprattuttu in cima. manera ùn pò micca furnisce oliu nurmalmente è causanu l'usura.

`Liquidu di ritornu eccessivu:

Quandu u compressore hè in funziunamentu, u liquidu refrigerante eccessivu hè trasferitu à u compressore, chì diluisce l'oliu lubrificante in u compressore, risultatu in a diminuzione di a concentrazione di l'oliu lubrificante è a fallimentu di assicurà a lubricazione normale di a superficia di u cuscinettu, risultatu in usura.

Cunsigliu di misure preventive:

Cunsigliu di screening di u sistema, cum'è:

Verificate se u ritornu di l'oliu di u sistema hè normale;

Verificate l'ammontu di carica di refrigerante di u sistema per evità a sovraccarica;

Verificate u funziunamentu di carica di u sistema di refrigerante, a pusizione di carica curretta deve esse scelta trà i dui dispusitivi;

Verificate a selezzione di u tipu è u statu di travagliu di a valvula di espansione di u sistema.Se a valvula di espansione hè inestabile, pruvucarà u ritornu di u liquidu.

Verificate s'ellu ci sò qualsiasi dispositi protettivi per impediscenu u ritornu di refrigerant, etc.

 

Frà elli, u 17% di u compressore hè dannatu per l'umidità eccessiva, è u sonu di feedback di u cliente hè grande.

Prucessu d'ispezione:

· Sicondu i prublemi di feedback di i clienti di u cumpressore facenu teste di prestazione elettrica, truvaru chì tutti in u range nurmale, ghjudichendu u rendiment elettricu qualificatu.

Elementi di prova cum'è sopra.

· Osservate u culore di l'oliu di u compressore è truvate a contaminazione d'oliu.

· Duranti a prova di u funziunamentu, hè statu truvatu chì ùn ci era micca un rumore evidenti, ma hè statu disassemblatu perchè l'oliu era contaminatu, cum'è mostra in a figura sottu:

6

A placcatura in rame si trova in u cursore di scorrimentu in muvimentu è in l'arbu inferiore

7

A superficia di u cuscinettu più bassu hè in rame è l'oliu hè assai deterioratu

Analisi di a causa potenziale:

U disassemblamentu è a prova truvaru una placatura di rame evidenti nantu à a superficia di a maiò parte di u compressore.

Indica chì u cuntenutu di umidità in u compressore hè troppu altu, è l'acqua acidificarà cù l'oliu lubrificante, u refrigerante è u metale sottu l'azzione di a temperatura alta.A forma di furmazione di l'acidu hè a placcatura di rame, l'acidu pruvucarà danni à e parti meccaniche, purtendu à l'usura di i cuscinetti, danni gravi à u mutore causanu danni à l'avvolgimentu è brusgià.

 

Cunsigliu di misure preventive:

Hè ricumandemu per cunfirmà u gradu di vacuum di u sistema è per assicurà a qualità è a purità di u refrigerante, evitendu l'esposizione à longu andà à l'aria durante l'assemblea è a sostituzione di u compressore.


Tempu di pubblicazione: Jul-10-2019
  • Previous:
  • Next: