10 fallimenti cumuni in i sistemi di refrigerazione

indice

 

U liquidu torna

1. Per u sistema di refrigerazione cù a valvula di espansione, u fluidu di ritornu hè strettamente ligatu à a selezzione è l'usu impropriu di a valvola di espansione. Troppu grande selezzione di valvola di espansione, a paràmetra di surriscaldamentu troppu chjuca, u metudu di stallazione impropriu di u pacchettu di sensori di temperatura o danni di l'imballu adiabaticu. , fallimentu di a valvula di espansione pò purtà à u ritornu di u liquidu.

2. Per i picculi sistemi di refrigerazione chì utilizanu capillaries, quantità eccessiva di agghiuncennu liquidu pruvucarà u ritornu di u liquidu. Quandu l'evaporatore frosts male o u fan falls, u trasferimentu di calore diventa peggiu.Frequent fluttuazioni di temperatura pò ancu pruvucà a riazzioni di a valvula di espansione è causanu u fluidu. torna.

684984986

A macchina principia cù liquidu
U fenomenu di u severu blistering di l'oliu lubrificante in un compressore hè chjamatu cumminciare cù liquid.The bubbling phenomenu durante l'iniziu di u liquidu pò esse chjaramente osservatu in u scopu di l'oliu. U mutivu fundamentale hè chì una grande quantità di refrigerant hè dissoluta in u liquidu. l'oliu lubricating è hè immersa in l'oliu lubricating.Quandu a pressione scende di colpu, di colpu bolle.

L'oliu torna
1. Quandu a pusizione di u compressore hè più altu ch'è quella di l'evaporatore, a curva di ritornu d'oliu verticali nantu à u tubu di ritornu hè necessariu. Riturnà a curva di l'oliu u più strettu pussibule per riduce u almacenamentu di l'oliu. , A quantità di curvatura di ritornu d'oliu hè grande, un pocu oliu lubricante deve esse aghjuntu.
2. L'iniziu frequente di u compressore ùn hè micca favurevule à u ritornu di l'oliu. Perchè u cumpressore hà cessatu di funziunà per un periudu assai cortu di tempu, ùn ci era micca tempu per furmà un flussu d'aria stabile d'alta velocità in u tubu di ritornu, cusì l'oliu lubricating puderia esse solu. lassatu in u pipeline.The cumpressore vi scappari di oliu s'è l 'oliu di ritornu hè menu cà u oil.The currettu u tempu funziunamentu, u più longu u pipeline, u più cumplessu u sistema, u più seriu u prublema di ritornu oliu.
3. A mancanza di oliu pruvucarà una carenza di lubricazione seria.U mutivu fundamentale per a mancanza di oliu ùn hè micca a quantità è a vitezza di u cumpressore, ma u ritornu di l'oliu malu di u sistema.Installazione di u separatore d'oliu pò rinvià rapidamente l'oliu, per allargà u tempu di corsa di u compressore senza ritornu d'oliu.

56465156

Température d'évaporation
A temperatura di l'evaporazione hà una grande influenza nantu à l'efficienza di refrigerazione.Ogni vota si diminuisce da 1 gradu, a stessa quantità di rinfrescante deve cresce u putere da 4%.Per quessa, hè benefica per aumentà l'efficienza di rinfrescante di l'aria condizionata aumentendu a temperatura di l'evaporazione in modu adattatu à a cundizione di permette.
A cieca calata a temperatura di l'evaporazione pò rinfriscà a differenza di temperatura, ma a quantità di rinfrescante di u compressore hè ridutta, perchè a velocità di refrigerazione ùn hè micca necessariamente veloce. più longu hè u tempu di esecuzione, più altu hè u cunsumu d'electricità.

Temperature d'échappement excessive
I mutivi di l'alta temperatura di scarico sò i seguenti: alta temperatura di ritornu, altu calore aghjuntu da u mutore, altu rapportu di compressione, alta pressione di condensazione, indice adiabaticu di calore di refrigerant, scelta impropria di refrigerant.

Impattu liquidu
1. Per assicurà u funziunamentu sicuru di u compressore è impediscenu l'occurrence di percussione liquidu, a temperatura di aspirazione hè necessaria per esse un pocu più altu ch'è a temperatura di evaporazione, vale à dì, un certu gradu di superheat hè necessariu.
2. A temperatura di inhalation deve esse troppu altu o troppu low.Too alta temperatura di aspirazione, vale à dì, troppu surriscaldamentu, vi purterà à supiriuri temperature.If inhalation temperature.If a temperatura inhalation hè troppu bassu, si indica chì u refrigerant ùn evaporate cumplitamenti in u evaporator, chì ùn solu riduce l 'efficienza scambia calori di u evaporator, ma dinù forma u scossa liquidu di u compressor.Suction temperature in circustanze nurmali deve esse 5 ~ 10 ℃ supiriuri a temperatura evaporation.

fluoru
Quandu ci hè pocu fluoruru o a so pressione di regulazione hè bassa (o parzialmente bluccata), a tappa di a valvula di a vàlvula di espansione (soffietta) o ancu l'inlet di a valvula si ghiacciarà. Quandu a quantità di fluoru hè troppu chjuca o basicamente libera di fluoru. , l'apparizione di a valvula di espansione ùn risponde micca, solu un pocu flussu d'aria pò esse intesu.
Vede chì fine di u ghjacciu principia da, da a bocca o da u compressore torna à a trachea, se da a bocca hè una mancanza di fluoru, da u compressore hè assai fluoru.

869853535

Bassa temperatura di aspirazione
1. A quantità di riempimentu di refrigerant hè troppu, occupendu una parte di u voluminu di u condensatore è aumentendu a pressione di condensazione, è u liquidu chì entra in l'evaporatore aumenterà in cunseguenza. U liquidu in l'evaporatore ùn pò micca esse completamente vaporizatu, perchè u cumpressore succhia u gasu. cù u liquid droplet.Thus, a temperatura di u pipeline di u gasu di ritornu diminuite, ma a temperatura di l'evaporazione ferma invariata perchè a prissioni ùn diminuite micca, è u superheat diminuisce.
2. U valve di espansione hè apertu troppu grande. A causa di ubligatoriu di l'elementu sensori di temperatura, una piccula zona di cuntattu cù u tubu di l'aria di ritornu, o una pusizione di imballaggio impropriu di elementi sensori di temperatura senza materiali adiabatici, a temperatura misurata da elementi sensori di temperatura ùn hè micca precisa. è vicinu à a temperatura di l'ambienti, chì aumenta u gradu di apertura di u muvimentu di a valvola di espansione è porta à un fornimentu di liquidu eccessivu.

Alta temperatura di aspirazione
1. In u sistema, a quantità di riempimentu di refrigerante hè insufficiente, o a valvula di espansione hè aperta troppu chjuca, risultatu in a quantità di circulazione insufficiente di u refrigerante di u sistema, è a dosa di refrigerante di l'evaporatore hè bassa è u superheat hè altu, cusì a temperatura di aspirazione hè alta.
2. U schermu di u filtru à u portu di a valvula di espansione hè bluccatu, a quantità di liquidu furnita in l'evaporatore hè insufficiente, a quantità di liquidu refrigerante hè ridutta, è una parte di l'evaporatore hè occupata da u vapore superheated, cusì a temperatura di aspirazione hè aumentata. .
3. Per altri mutivi, a temperatura di inhalation hè troppu altu, cum'è l'insulation di calore male di u pipeline di l'aria di ritornu o pipa troppu longa, chì pò causà a temperatura di inhalation per esse troppu altu. frescu, mezzu caldu.

Bassa temperatura di scarico
A pressione di scarico hè troppu bassu, ancu s'è u so fenomenu hè manifestatu in a fine di l'alta pressione, ma u mutivu hè più spessu in a fine di pressione bassa. I mutivi sò:
1. Bloccu di ghiaccio o bloccu bruttu di valvula di espansione, bloccu di filtru, etc., inevitabbilmente riducerà a pressione di aspirazione è di scarico; Carica insufficiente di refrigerant;

2. U pirtusu di a vàlvula di espansione hè bluccatu, è l'offerta di liquidu hè ridutta o ancu fermata.À questu tempu, a pressione di aspirazione è di scarico sò ridutta.

 

HERO-TECH Chiller d'acqua industriale

Cumpressori di marca famosa in u mondu aduttatu è condensatore è evaporatore d'alta efficienza, assicuranu una alta efficienza di rinfrescante, un bassu cunsumu d'energia, un rumore bassu è una longa vita di serviziu.

Un évaporateur et un condensateur surdimensionnés assurent que l'unité de refroidissement fonctionne à une température ambiante élevée de 45ºC.
Sistema di cuntrollu di microcomputer chì offre stabilità di a temperatura precisa in ± 1ºC.

A cunfigurazione innovativa di l'evaporatore in u tank assicura una temperatura di l'acqua stabile offerta, postu chì l'evaporatore rinfresce ancu u tank stessu, riduce u calore di l'ambienti è aumenta l'efficienza.


Tempu di post: Dec-14-2018
  • Previous:
  • Next: