O a mafua'aga mo le matua le lava o le fa'afefe o le vevela i totonu o le evaporator chiller?

E lua mafuaaga mo le le lava o le fesuiaiga o le vevela o le evaporator:

Le lava le tafe vai o le evaporator

O le mafuaʻaga autu o lenei faʻalavelave o le gau o le pamu vai pe o loʻo i ai ni mea mai fafo i le impeller o le pamu, pe o loʻo i ai le ea leke i totonu o le paipa vai o le pamu (faigata ona siaki ma manaʻomia suʻesuʻega faʻaeteete), e mafua ai. le lava le tafe o le vai.

Togafitiga:sui le pamu, pe aveese le pamu e faamama ai mea mai fafo i totonu o le impeller

Fa'amauina o le fa'asuava (po'o le fa'alavaina o luga o le paipa evaporator, po'o le tioata)

O le mea muamua e taofiofia o le pamu. Na'o le taimi lava e masani ai le pamu vai ma le laina vai inu, e mafai ona tatou iloa pe ua poloka le evaporator poʻo le faʻafefe o le paipa evaporator.

Evaporator blockage po scaling o loʻo i ai se uiga masani ma sili ona manino (naʻo le faʻaogaina i le vaeluagalemu vevela iunite): O le a leai se condensation poʻo le aisa poʻo le aisa i luga o le compressor i le taimi o le faagaoioiga masani o meafaigaluega. ua poloka le evaporator.

Togafitiga: Ta'ese le evaporator, ave i fafo le paipa evaporator, fufulu i le vai vai maualuga pe fa'asusu i vaila'au fa'apitoa.

Fa'alogo:O nisi o mea evaporators o lo'o fa'amalieina vai vaila'au.E pei o chillers mo alumini oxide (anodic oxidation) falegaosimea.I totonu o le evaporator o loʻo i ai le vai vailaʻau o loʻo i ai le sulfuric acid, pe a oʻo i nisi tulaga faʻapitoa, o le sulfuric acid o le a tioata ma poloka le evaporator.Afai e mama sulfuric acid blockage tioata, i le umi e sili atu i le 50 tikeri o le tafe vai vevela i le evaporator, e mafai ona soloia le crystallization.O nisi chiller o loʻo faʻaaogaina i le eletise eletise, e pei o le acid galvanized.Some acid solution o loʻo i ai le potassium chloride.Pe a aofia ai le "potassium chloride" vai e ala i luga o le faagaau evaporator, o le potassium chloride o le a paʻu tioata ona o le vevela o le evaporator tube e matua maualalo (lalo o le vevela saturation). faatasi ai ma se vaega mafiafia o le "potassium chloride", faia le evaporator aveesea le vevela ability.We mafai ona faaaoga auala: aveesea fua masini, fufulu i le vai i lalo o le vevela, togafitia i le 0.5 ~ 1% hydrochloric acid, vela alkali ma pickling acid.

HERO-TECHfa'ataga fa'ateleina evaporators ma condensers, e mafai ona faagaoioia le iunite i le vevela o le 45 ℃.Matou te faʻaaogaina paipa apamemea maualuga mo tulaga masani ma faʻaaogaina paipa uʻamea mo le vai pala.

O lo'o i ai fo'i le vai evaporator coil evaporator.O le fetuutuunaiga fou evaporator-in-tank e mautinoa ai le tumau o le vevela o le vai e ofoina atu, aua o le evaporator e faʻamafanafanaina foi le tane lava ia, faʻaitiitia ai le vevela o le ambient, ma faʻateleina le lelei.

HTI-15AD 副本.tiff HTI-15AD 副本.tiff


Taimi meli: Aukuso-13-2019
  • Muamua:
  • Sosoo ai: