Chì sò i mutivi di a seria carenza di trasferimentu di calore in l'evaporatore chiller?

Ci hè dui motivi per u scambiu di calore insufficiente di l'evaporatore:

Flux d'eau insuffisant de l'évaporateur

U mutivu principale di stu fenominu hè chì a pompa di l'acqua hè rotta o ci hè una materia straniera in l'impeller di a pompa, o ci hè una fuga d'aria in u tubu di ingressu d'acqua di a pompa (difficile à verificà è bisognu di un analisi attentu), risultatu in flussu d'acqua insufficiente.

Trattamentu:rimpiazzà a pompa, o pigliate a pompa per pulisce a materia stranera in l'impeller

Bloccu di l'evaporatore (o scaling di a superficia di u tubu di l'evaporatore, o cristallizazione)

A prima cosa da escludiri hè a pump.Only quandu a pompa di l'acqua è a linea di intake d'acqua sò nurmali, pudemu determinà se l'evaporatore hè bluccatu o u scaling pipe di l'evaporatore.

U bloccu o scaling di l'evaporatore hà una caratteristica cumuni è assai ovvia (applicabile solu à l'unità di temperatura media) : Ùn ci sarà micca condensazione o gelo o ghjacciu nantu à a superficia di u compressore durante u funziunamentu normale di l'equipaggiu. chì l'evaporatore hè bluccatu.

Trattamentu: Disassemble l'evaporatore, caccià u tubu di l'evaporatore, sciacquate cù una pistola d'acqua d'alta pressione o immergete cù una medicina liquida speciale.

Attenzione:Certi di l'evaporatori sò liquidu chimicu di rinfrescante.Cum'è chillers per a fabbrica di l'ossidu d'aluminiu (ossidazione anodica).Dentru l'evaporatore hè u liquidu di medicina chì cuntene l'acidu sulfuricu, quandu alcuni cundizioni specifichi sò ghjunti, l'acidu sulfuricu cristallizzarà è bluccà l'evaporatore.S'ellu hè un bloccu di cristalli di l'acidu sulfuricu puru, finu à più di 50 gradi di circulazione d'acqua calda in l'evaporatore, a cristallizazione pò esse dissoluta.Certi chiller hè usatu in a pianta electroplating, cum'è acid galvanized.Some suluzione àcitu zincu chì cuntene chlorure di potassiu.Quandu cuntene u liquidu "clorur di potassiu" à traversu a superficia di u tubu di l'evaporatore, u cloru di potassiu avarà a cristallizazione di precipitazione perchè a temperatura di a superficia di u tubu di l'evaporatore hè assai bassa (sottu a temperatura di saturazione). cù una strata grossa di "cloruro di potassiu", facennu l'evaporatore perde a capacità di trasferimentu di calore. Pudemu aduprà modi: rimuzione di scala meccanica, risciacquare cù l'acqua sottu u calore, trattatu cù 0,5 ~ 1% àcitu chloridicu, bolle alkali è decaptura à l'acidu.

HERO-TECHAduttà evaporators è condensatori allargati, l'unità pò funziunà à temperature di 45 ℃.Utilizemu un tubu di rame di alta qualità per standard è adoptemu pipeline in acciaio inox per l'acqua corrosiva.

Avemu dinò l'evaporatore di bobina di u cisterna d'acqua.A cunfigurazione innovativa di l'evaporatore in u tank assicura una temperatura di l'acqua stabile offerta, postu chì l'evaporatore rinfresce ancu u tank stessu, riduce u guadagnu di calore ambientale è aumenta l'efficienza.

HTI-15AD 副本.tiff HTI-15AD 副本.tiff


Tempu di post: 13-aug-2019
  • Previous:
  • Next: