Cumu trattà cù u difettu di alta pressione di u chiller?

Alta pressione faultdi chiller

U chiller hè custituitu di quattru cumpunenti principali: compressore, evaporatore, condensatore è valvola di espansione, ottenendu cusì l'effettu di rinfrescante è riscaldamentu di l'unità.

High pressure colpa di chiller si rifirisci a l 'alta prissioni di scarico di compressore, chì face u relay di prutezzione high voltage à u travagliu. A pressione di scarico di u compressore riflette a prissioni di condensazione.U valore nurmale deve esse 1.4 ~ 1.8MPa, è u valore di prutezzione ùn deve esse più di 2.0MPa.Because a prissioni-longu termine hè troppu altu, vi purterà à cumpressore currenti corsa hè troppu grande, facile à brusgià u mutore, risultatu in danni compressor. .

 85HP refrigeratore à vite raffreddatu à acqua

Chì sò i causi principali di difetti di alta pressione?

1.Excessive refrigerante charging.This situazione generalmente accade dopu à u mantenimentu, u funziunamentu per l'aspirazione è a pressione di scarico, a pressione di u equilibriu sò in u latu altu, u currente di u cumpressore hè ancu in u latu altu.

Soluzione:Scaricate u refrigerante secondu a pressione di aspirazione è di scarico è a pressione di equilibriu à e cundizioni di travagliu nominali finu à a norma.

A temperatura di l'acqua di 2.Cooling hè troppu altu, l'effettu di a condensazione hè male. A cundizione operativa nominale di l'acqua di rinfrescante necessariu da u chiller hè 30 ~ 35 ℃.L'alta temperatura di l'acqua è a scarsa dissipazione di u calore portanu inevitabbilmente à una pressione di condensazione alta.Stu fenominu spessu accade in a stagione alta temperatura.

Soluzione:a causa di a temperatura di l'acqua alta pò esse u fallimentu di a torre di rinfrescante, cum'è u ventilatore ùn hè micca apertu o ancu inversu, a prestazione di a temperatura di l'acqua di rinfrescante hè alta, è rapida crescita; A temperatura esterna hè alta, a via d'acqua hè corta, a quantità. di acqua circulante hè chjuca.a temperatura di l'acqua di rinfrescante hè generalmente mantenuta à un livellu più altu.Puderanu esse aduttati reservorii supplementari.

3.U flussu di l'acqua di rinfrescante hè insufficiente per ghjunghje à u flussu di l'acqua nominale. U rendimentu principale hè chì a differenza di pressione di l'acqua in u fora di l'unità diventa più chjuca (in paragone cù a diferenza di pressione à u principiu di u funziunamentu di u sistema), è a temperatura. a diferenza diventa più grande.

Soluzione:se u filtru di pipa hè bluccatu o troppu fine, a permeabilità di l'acqua hè limitata, u filtru adattatu deve esse sceltu è a schermu di u filtru deve esse pulita regularmente. O a pompa scelta hè chjuca è ùn currisponde micca à u sistema.

4.The condenser scales o clogs.The cundensate acqua hè di solitu acqua di u rubinettu, chì hè facile à scala quandu a temperatura hè sopra 30 ℃.Inoltre, cum'è a torre di rinfrescante hè aperta è esposta direttamente à l'aria, a polvera è a materia stranera ponu facilmente entre in u sistema di l'acqua di rinfrescante, chì risultanu in fouling è bluccatu di u condensatore, una piccula zona di scambiu di calore, bassa efficienza, è affettendu u flussu di l'acqua. .U so spettaculu hè l'unità in è fora di a diferenza di pressione di l'acqua è a diferenza di temperatura hè grande, a temperatura di u condensatore hè assai alta, u ramu liquidu di u condensatore hè assai calda.

Soluzione:l'unità deve esse rinviata regularmente, pulizia chimica è decalcificazione quandu necessariu.

清洗冷却塔

5.False alarme causatu da un fault.Due ilettricu à relay prutezzione high voltage hè affettatu cù umida, poviru cuntattu o danni, unità scheda elettronica umidi o danni, fallimentu cumunicazione porta à falsi alarme.

Soluzione:stu tipu di falsi falsi, à spessu nant'à u bordu ilittronica di u lampatu indicatore difettu ùn hè micca luminosu o ligeramente luminosu, relè di prutezzione high voltage resettu manuale invalidu, misurà u cumpressore currenti corsa hè nurmale, aspirazione è a pressione di scarico hè normale.

6.Refrigerant mischjà cù aria, nitrogenu è altri gas non-condensing.There hè aria in u sistemu di rinfriscà, è parechje volte quandu ci hè assai aria, l 'agulla nant'à u gauge high pressure vi scuzzulate male.

Soluzione:sta situazione generalmente accade dopu à mantenimentu, vacuum not thoroughly.We pudia sviutata u cundensatore à u so puntu più altu o re-vacuum u condenser è aghjunghje u refrigerant dopu chjusu.

Hero-Tech hà un persunale di mantenimentu prufessiunale cù 20 anni di sperienza.Risolve rapidamente, accuratamente è currettamente tutti i prublemi di chiller chì scontri.

Benvenuti à cuntattateci:

Contact Hotline: +86 159 2005 6387

E-mail di cuntattu:sales@szhero-tech.com


Tempu di pubblicazione: 01-09-2019
  • Previous:
  • Next: