Ùn lasciate micca a paura impedisce a gentilezza

L'aumentu bruscu di u novu coronavirus hà scuntatu a Cina.Ancu se a Cina hà fattu tuttu ciò chì hè pussibule per piantà u virus, si hè spargugliatu fora di e so fruntiere è in altre regioni.Ci sò avà casi cunfirmati COVID-19 in paesi cumpresi i paesi europei, Iran, Giappone è Corea, ancu in i Stati Uniti.
Ci hè un timore crescente chì l'effetti di u focu aggravanu s'ellu ùn hè micca cuntene.Questu hà purtatu à i paesi chì chjude e fruntiere cù a Cina è mette in piazza pruibizioni di viaghju.Tuttavia, a paura è a misinformazione anu ancu causatu a spead di qualcosa d'altru - u razzisimu.

I ristoranti è l'imprese in parechje zone turistiche in u mondu anu publicatu segni chì pruibiscenu i Cinesi.L'utilizatori di i media suciali anu spartutu recentemente una foto di un segnu fora di un hotel in Roma, Italia.U segnu hà dettu chì "tutte e persone chì venenu da a Cina" eranu "micca permessi" in l'hotel.Segni simili cù sentimenti anti-cinesi sò stati ancu vistu in Corea di u Sud, u Regnu Unitu, Malasia è Canada.Questi segni eranu forti è chjaru - "NO CHINESE".
Azzione razzista cum'è queste facenu assai più male chè bè.

Invece di sparghje a misinformazione è di alimentà i pinsamenti timorosi, duvemu fà tuttu ciò chì pudemu per sustene quelli chì sò affettati da avvenimenti cum'è u focu COVID-19.Dopu tuttu, u veru nemicu hè u virus, micca e persone chì luttemu.

Ciò chì facemu in Cina per piantà a trasmissione di virus.
1. Pruvate di stà in casa, altrimenti mantene a maschera quandu site fora, è mantene almenu 1,5 m di distanza da l'altri.

2. Nisuna riunione.

3. Pulisce e mani spessu.

4. Ùn manghja micca animali salvatichi

5. Mantene a stanza ventilata.

6. Sterilize spessu.


Tempu di post: 12-mar-2020
  • Previous:
  • Next: