U rolu impurtante di i chiller industriali in l'industria di trasfurmazioni di plastica.

In l'industria di trasfurmazioni di plastica, s'ellu si tratta di estrusione, stampaggio per iniezione, calendaring, stampatura cava, film soffiante, filatura, etc., in più di qualchì òspite pò risponde à i bisogni, ci hè spessu un gran numaru d'equipaggiu ausiliari per compie u trasfurmazioni. prucessu.A perfezione, l'automatizazione è a razionalizazione di l'equipaggiu ausiliari per a trasfurmazioni di plastica determinanu a qualità di i prudutti è a viabilità di l'imprese in una certa misura.Sicondu a funzione di sparte, a macchina ausiliaria di plastica include l'equipaggiu di sistema di alimentazione, u dispusitivu di u sistema di cuntrollu di temperatura, l'equipaggiu di riciclamentu di i rifiuti d'angle, in u processu di plastica, ghjucanu rispettivamente diversi roli.

U cuntrollu di a temperatura assicura a qualità di u produttu

U cooler di a temperatura di u muffa hè principalmente utilizatu per u raffreddamentu di a temperatura di u muffa in l'injection.In generale, ci hè un canale d'acqua di rinfrescante in u disignu di u moldu.Macchina Refrigerating hè divisu in aria-cooled è acqua-cooled, pisu aria-cooled hè luce, ma a capacità di trasferimentu di calore hè bassu.U trasferimentu di calore rinfriscatu à l'acqua, l'effettu di trasferimentu di calore hè bonu, hè largamente aduttatu.

Comu tutti sapemu, s'è u cuntinuu di plastica ùn pò micca esse rinfriscatu è finalizatu in u tempu durante u prucessu di produzzione, i prudutti ùn saranu micca pienu, u gruixu di u muru ùn hè micca uniforme, u culore ùn hè micca luminoso, o ancu ùn pò esse furmatu, risultatu in bassa qualità di u produttu.A produzzione di film di imballaggio ùn pò micca pruduce prudutti qualificati s'ellu ùn ci hè micca un moldu di rinfrescamentu d'acqua fredda.Se l'acqua fridda furnita da u chiller hè aduprata per rinfriscà, micca solu a qualità di u produttu pò esse migliurata assai, ma ancu migliurà l'efficienza di a produzzione.Chiller d'acqua di iniezione hè appiicata à u raffreddamentu di u muffa di machini di trasfurmazioni di plastica, chì pò migliurà assai a finitura di a superficia di i prudutti di plastica, riduce e rughe di a superficia è u stress internu di i prudutti di plastica, rende i prudutti micca sminuzzati, micca fora di forma. smoltà i prudutti di plastica è accelerà a finalizazione di u produttu, migliurà cusì assai l'efficienza di a produzzione di a macchina di stampaggio di plastica; Chiller hè utilizzatu in macchine utensili CNC, foratrice di coordinate, rettificatrice, centri di lavorazione, macchine utensili modulari è tutti i tipi di lubrificazione di fusi di macchine utensili di precisione è Sistemi idraulici di trasmissione di media di raffreddamentu, ponu cuntrullà accuratamente a temperatura di l'oliu, riduce in modu efficace a deformazione termica di a macchina, migliurà a precisione di a machina.

 HTI-30W Chiller industriale raffreddatu à acqua

Raffreddamentu affidabile, versatile, d'alta efficienza.

I refrigeratori HERO-TECH offrenu valore à una larga varietà di applicazioni cù opzioni di efficienza energetica avanzate.

Caratteristiche di design di chiller HERO-TECH:

Cliccate quì per amparà di più.https://www.herotechchiller.com/products/

- Aduttatu compressori di marca famosa in u mondu è condensatore è evaporatore di alta efficienza, assicuranu una alta efficienza di rinfrescante, un bassu cunsumu d'energia, un rumore bassu è una longa vita di serviziu.

-100% pezzi originali di marca, cumpresi cumpressori, cumpunenti elettrici è cumpunenti di refrigerazione.

Cumpressore scroll Danfoss/Copeland.

Cumpunenti elettrici di Schneider.

Cumpunenti termichi Danfoss/Emerson.

- Cumpunenti di self-processing: Condenser, Evaporator, tank di almacenamentu SS è l'auto-processing Cabinet.

- Bobina di rame custruita in l'evaporatore di cisterna SS, faciule per a pulizia è l'installazione (tipu di plat, cunchiglia è tubu dispunibule nantu à dumanda).

- Refrigerante: R22 carica, senza CFC, tipu R407C, R410A, R134A per l'opzione.

- L'évaporateur et le condensateur surdimensionnés garantissent que l'unité de refroidissement puisse fonctionner sous une température ambiante élevée de 45ºC.

- Sistema di cuntrollu di microcomputer chì offre stabilità di a temperatura precisa in ± 1ºC.

- Dispositivi multiprotezzione assicuranu a sicurezza di funziunamentu di l'unità di refrigerazione.

- A cunfigurazione innovativa di l'evaporatore in u tank assicura una temperatura di l'acqua stabile offerta, postu chì l'evaporatore rinfresce ancu u tank stessu, riduce u calore di l'ambienti è aumenta l'efficienza.

- Soluzioni efficienti energetichi: i nostri specialisti sò cunuscenti di u costu crescente di l'energia è di a pressione per riduce u cunsumu d'energia, è offrenu parechji prudutti di risparmiu energeticu chì favurizanu i costi di a vita, cumpresi pacchetti di pompa è ventilatore di velocità variabile è prudutti di refrigerazione efficienti energeticamente.

- Pompa di ferru dotata di standard, in acciaio inox o pompa di alta elevazione per l'opzione.

- HTI-W refrigeratore industriale rinfriscatu à acqua hà aduttatu un condensatore di cunchiglia è di tubu, presenta una dissipazione di calore veloce è una alta efficienza di rinfrescante, hè bonu per esse usatu in una zona di temperatura ambientale alta cù acqua abbundante.


Tempu di post: 26-lugliu-2019
  • Previous:
  • Next: