Cumu fà a diffarenza trà i fili boni è cattivi?

Pesu:
U pesu di fili cù una bona qualità hè in generale in u range.For prescribed.For esempiu, Plastic insulated filu di ramu unicu core cù area seccionale di 1.5, u pesu hè 1.8-1.9kg per 100 metru;Un filu di rame unicu insulatu in plastica cù una zona seccionale di 2,5 hè 2,8 ~ 3 kg per 100 m;Un filu di rame unicu insulatu in plastica cù una sezione di 4, pesu di 4,1 ~ 4,2 kg per 100 m.
I fili poveri sò sottumessi, micca abbastanza longu, o anu troppu impurità in i so core di ramu.

Copper:
U core di rame qualificatu di filu di ramu deve esse rossu violaceu, brillanti, sensu suave. È u core di ramu di u core di ramu shoddy hè viole neru, slant giallu o slant biancu, impurità hè assai, forza meccanica hè povera, tenacità ùn hè micca bona, un pocu di forza. a romperà, è spessu anu rottu fenomenu in u filu elettricu.
Per verificà, basta striscia 2 cm da una estremità di u filu è strofinate un pezzu di carta bianca nantu à u core di cobre.Se ci hè un materiale neru nantu à u paper biancu, significa chì ci sò assai impurità in u core di cobre.
Inoltre, a capa d'insulazione di fili falsi pare grossa, ma in realtà hè principalmente fatta di plastica riciclata.À u tempu, a capa d'insulazione invechjerà è perde l'electricità.

Produttore:

I fili falsi sò spessu ùn anu micca nome di produzzione, nè indirizzu di produzzione, nè codice di licenza di salute di produzzione.Ma hà ancu etichette d'origine ambigue, cum'è made in China, fattu in una pruvincia o cità chinesa. Questu hè in realtà equivalenti à l'origine senza marca.

prezzu:

U costu di produzzione di filu falsu è shoddy hè bassu, per quessa, i venditori in vendita, spessu cù una qualità economica è fina per a tappa di vendita bassa, facenu a ghjente ingannata.

Test:

Pudemu piglià una testa di filu per piegà ripetutamente cù a manu, se si sente suave, bona forza di fatigue, plastica o gomma si sentenu elastica è senza frattura nantu à l'insulatore di filu, allora hè eccellente.

Fighjate à u core:

Vede s'ellu u core hè situatu à mezu à u layer.Not insulation mediu hè duvuta à a tecnulugia hè bassu è causatu u fenomenu di deviazione core, in usu s'è u putere hè picculu, ma dinù pò campà in pace, una volta u cunsumu electricità hè grande, u latu thinner hè prubabile di esse ruttu da u currenti.

Fighjate à a lunghezza è u grossu di u core:

Per vede s'ellu a lunghizza è u grossu di u core sò stati tampered with.According à i normi pertinenti, l'errore di a lunghezza di u filu ùn deve micca più di 5%, è l'errore di u diametru di a linea di seccione ùn deve micca più di 0,02%. assai di fenomeni chì misure brevi in ​​lunghezza è falsificazione in section.For esempiu, una linea cù una seccione di 6 millimetri quadru hè in realtà solu 4,5 mm quatratu.

Fighjate à l'imballu:

Filu di alta qualità hè spessu fattu più pulito, sente assai texture.National filu standard 1,5 à 6 flat wire insulation gruixu esigenze hè 0.7mm, troppu grossu ùn hè micca standard, currispundenu à u so core hè certamenti unqualified.Line pelle vi pò tirà dura,. micca fàciule à strappare hè u standard naziunale.Pudete furzà à tirà una pelle di linea, micca fàciule à strappare hè u standard naziunale.

Cautery :

Se u focu si spegne in 5 s dopu à u focu, quelli chì anu una certa funzione ritardante di fiamma sò u standard naziunale.

方

阻燃


Tempu di post: 13-lugliu-2019
  • Previous:
  • Next: