Vantaghji di l'evaporatori di cunchiglia è di tubu

U coefficient di trasferimentu di calore di l'evaporatore di cunchiglia è di tubu hè più grande in u liquidu chì in u gasu, è più grande in u statu di flussu chì in u statu staticu.

L'evaporatore di cunchiglia è tubu di chiller hà un bonu effettu di trasferimentu di calore, una struttura compatta, una zona chjuca è una stallazione còmuda, cusì hè largamente utilizatu.U refrigerant scorri in u tubu di ramu, mentri l 'acqua chilled scorri out.Throttled liquid refrigerant entra da u latu di u evaporator è evaporates da a parti suprana.Large evaporators sò generalmente furnuti cù equipaggiu di separazione spiciali.

Quandu l'evaporatore di shell-tube travaglia, a cunchiglia hè sempre piena di liquidu è porta u scambiu di calore in forma di liquid à liquid.Therefore, l'effettu di trasferimentu di calore hè bonu è u coefficient di trasferimentu di calore hè grande.

In generale, u coefficient di trasferimentu di calore di l'evaporatore hè più chjucu cà quellu di u condensatore, chì hè principalmente duvuta à a piccula differenza di temperatura di trasferimentu di calore.

HERO-TECHAduttà evaporators è condensatori allargati, l'unità pò funziunà à temperature di 45 ℃.Utilizemu un tubu di rame di alta qualità per standard è adoptemu pipeline in acciaio inox per l'acqua corrosiva.

Avemu dinò l'evaporatore di bobina di u cisterna d'acqua.A cunfigurazione innovativa di l'evaporatore in u tank assicura una temperatura di l'acqua stabile offerta, postu chì l'evaporatore rinfresce ancu u tank stessu, riduce u guadagnu di calore ambientale è aumenta l'efficienza.

Pudete scaricà u nostruintroduzione di u produttu, in modu chì pudete capisce megliu u nostru chiller.

Benvenuti à cuntattateci ~

Contact Hotline: +86 159 2005 6387

E-mail di cuntattu:sales@szhero-tech.com

壳管式蒸发器


Tempu di Postu: Aug-05-2019
  • Previous:
  • Next: