Cumu sceglie a pompa più adatta

POMPA 2 BAR

Pompa d'acqua fridda:

Un dispositivu chì porta l'acqua à circulà in un ciclu d'acqua fridda.Comu sapemu, a fine di a stanza di l'aria condizionata (cum'è fan coil, unità di trattamentu d'aria, etc.) hà bisognu di l'acqua fridda furnita da u chiller, ma l'acqua fridda ùn scorrirà in modu naturali per via di a restrizione di resistenza, chì esige. a pompa per guidà l'acqua fridda per circulà per ottene u scopu di trasferimentu di calore.

 

Pompa d'acqua di rinfrescamentu:

Un dispositivu chì porta l'acqua à circulà in un ciclu d'acqua di rinfrescante.Comu sapemu, l'acqua di rinfrescante piglia un pocu di calore da u refrigerante dopu à l'entrata in u chiller, è poi scorri à a torre di rinfrescante per liberà stu calore.A pompa d'acqua di rinfrescante hè rispunsevule per guidà l'acqua di rinfrescante per circulà in u ciclu chjusu trà l'unità è a torre di rinfrescante.A forma hè a stessa cum'è a pompa d'acqua fridda.

Diagramma di via di l'acqua

Pompa d'acqua:

Dispositivo di ricarica di l'acqua di l'aria condizionata, rispunsevule per u trattamentu di l'acqua addolcita in u sistema.A forma hè a stessa cum'è a pompa d'acqua superiore.I pompi cumunimenti usati sò a pompa centrifuga horizontale è a pompa centrifuga verticale, chì ponu esse aduprate in u sistema d'acqua refrigerata, u sistema d'acqua di rinfrescante è u sistema di ricarica d'acqua.A pompa centrifuga horizontale pò esse aduprata per una grande stanza di stanza, è a pompa centrifuga verticale pò esse cunsiderata per una zona di stanza chjuca.

 

Introduzione à u mudellu di pompa d'acqua, per esempiu, 250RK480-30-W2

250: diametru di entrata 250 (mm);

RK: pompa di circulazione di riscaldamentu è aria condizionata;

480: puntu di flussu di disignu 480m3/h;

30: puntu di testa di disignu 30m;

W2: tipu di muntatura di a pompa.

 

Funzionamentu parallelu di pompe d'acqua:

Numero di pompe

flussu

Valore aghjuntu di u flussu

Riduzzione di flussu paragunatu à u funziunamentu di pompa unica

1

100

/

 

2

190

90

5%

3

251

61

16%

4

284

33

29%

5

300

16

40%

Comu pò esse vistu da a tavula sopra: quandu a pompa d'acqua corre in parallelu, u flussu attenuate un pocu;Quandu u numeru di stazioni parallele supera 3, l'attenuazione hè particularmente severa.

 

Hè suggeritu chì:

1, a selezzione di più pompe, per cunsiderà l'attenuazione di u flussu, in generale un margine di 5% ~ 10%.

2. A pompa d'acqua ùn deve esse più di 3 sette in parallelu, vale à dì, ùn deve esse più di 3 sette quandu l'ospitu di refrigerazione hè sceltu.

3, prughjetti grande è medium-sized deve esse stallati rispittivamenti pumps circulating acqua fridda è calda

 

In generale, u nùmeru di pompe d'acqua rinfriscata è pompe d'acqua di rinfrescante deve currisponde à u numeru di l'ospiti di refrigerazione, è unu deve esse usatu cum'è una copia di salvezza.A pompa d'acqua hè generalmente scelta in cunfurmità cù u principiu di un usu è una copia di salvezza per assicurà u supply d'acqua affidabile di u sistema.

I targhette di a pompa sò generalmente marcate cù parametri cum'è u flussu nominale è a testa (vede a targhetta di a pompa).Quandu avemu sceltu a pompa, avemu bisognu di determinà prima u flussu è a testa di a pompa, è poi determinà a pompa currispundenti secondu i bisogni di a stallazione è a situazione di u situ.

 

(1) Formula di calculu di flussu di pompa d'acqua fridda è pompa d'acqua di rinfrescante:

L (m3/h) =Q(Kw)×(1,15~1,2)/(5℃×1,163)

Q- Capacità di rinfrescante di l'ospite, Kw;

L- Flusso di pompa d'acqua di rinfrescante, m3/h.

 

(2) U flussu di a pompa di furnimentu:

U voluminu di l'acqua di recharge normale hè 1% ~ 2% di u voluminu di l'acqua circulante di u sistema.In ogni casu, quandu selezziunate a pompa di fornimentu, u flussu di a pompa di fornimentu ùn deve micca solu scuntrà u voluminu di l'acqua di recharge normale di u sistema di l'acqua sopra, ma ancu cunzidira u voluminu di l'acqua di recharge aumentatu in casu d'accidentu.Per quessa, u flussu di a pompa di furnimentu hè di solitu micca menu di 4 volte di u voluminu di l'acqua di recharge normale.

U voluminu efficau di u cisterna di l'acqua pò esse cunsideratu secondu u supply d'acqua normale di 1 ~ 1.5h.

 

(3) Composizione di a testa di pompa d'acqua fridda:

Resistenza à l'acqua di l'evaporatore di l'unità di refrigerazione: generalmente 5 ~ 7mH2O;(Vede l'esempiu di produttu per i dettagli)

L'equipaggiu finale (unità di trattamentu di l'aria, fan coil, etc.) Resistenza à l'acqua di u tavulinu o di l'evaporatore: generalmente 5 ~ 7mH2O;(Per piacè riferite à u campione di produttu per i valori specifichi)

 

A resistenza di filtru backwater, valvula regulating two-way, etc., hè generalmente 3 ~ 5mH2O;

Separatore d'acqua, resistenza à l'acqua di u cullettore d'acqua: generalmente un 3mH2O;

Pipa d'acqua di u sistema di rinfrescante longu a resistenza è a perdita di resistenza lucali: generalmente 7 ~ 10mH2O;

Per riassume, u capu di a pompa d'acqua fridda hè 26 ~ 35mH2O, in generale 32 ~ 36mH2O.

Nota: u calculu di a testa deve esse basatu annantu à a situazione specifica di u sistema di refrigerazione, ùn pò micca copià u valore di l'esperienza!

 

(4) Composizione di a testa di a pompa di rinfrescante:

Resistenza à l'acqua di u condensatore di l'unità di refrigerazione: generalmente 5 ~ 7mH2O;(Per piacè riferite à u campione di produttu per i valori specifichi)

Spray pressure: in generale 2 ~ 3mH2O;

A diffarenza di l'altitudine trà a tavola di l'acqua è a bocca di a torre di rinfrescante (torre di rinfrescante aperta): generalmente 2 ~ 3mH2O;

 

A resistenza di filtru backwater, valvula regulating two-way, etc., hè generalmente 3 ~ 5mH2O;

Pipa d'acqua di u sistema di rinfrescante longu a resistenza è a perdita di resistenza lucali: generalmente 5 ~ 8mH2O;

Per riassume, a testa di a pompa di rinfrescante hè 17 ~ 26 mH2O, in generale 21 ~ 25 mH2O.

 

(5) testa di pompa di alimentazione:

U capu hè u capu riccu di a distanza trà u puntu di pressione constante è u puntu più altu + a resistenza di a fine di aspirazione è a fine di l'outlet di a pompa + 3 ~ 5mH2O.


Tempu di Postu: Dec-03-2022
  • Previous:
  • Next: